Uteritt... igen!<3

Idag red jag ut igen på appie med janelle(och oliver). Vi red samma runda, lilla påljö rundan. Som tur var kom det inga motorcyklar så appie var duktig och lung hela tiden:) På en ridväg där vi brukar trava, rider man igen en liten skog, men nu har de tagit ner massor av träd där! Det är synd var det var så mysigt förut...

När vi kom hem, galloperade vi snabbt lite på banan:)

Det var konstigt idag för att mitt högra knä gör ganska ont när jag böjer mig på ett speciellt sätt:S vet inte vad som har hänt.

Juste! Igår fick jag mina nya svarta tretorn! Men det fanns inge utan snöra i str. 39, så jag har med men jag tycker också det är snyggt! Jag hade på mig dem idag, men det var lite stora men det är bra för då har jag något att växa i.

Puss♥

Mikaela•Nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0