Uteritt=D

Idag red jag ut på appie! det var jätte fint väder, men det blåste ganska mycket... Allt gick bra, men han var ganska pigg speciellt i traven. Jag red "lilla pålsjö rundan". När jag skulle gå över vägen på vägen tillbaka, så kom det en motorcykel, som lät väldigt mycket och appie blev rädd eftersom han inte gillar dom. Han ville inte gå fram och började backa. Sedan när jag var ute på ridvägen igen och travade, var han lite konstig och började gallopera och små bocka lite:) Men när jag försökte skritta var det som han travade på stället. När jag red förbi kyrkan så backade han nästan in i tegel muren men när han stog stilla tog hoppade jag snabbt av och ledde honom hem istället:S jag tänkte det är bättre om jag är av än på:)

Bild från idag<33 här var han duktig:D

puss mikaela<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0